čtvrtek 22. května 2014

RIO DE JANEIRO!


Čauky mňauky! Jo, já vím, že ten blog teď trochu zanedbávám, ale drobnosti s váma řeším na skypu nebo chatu, tak nebylo o čem psát. Ve škole už mám většinou po testech, myslím, že sem si je zandala s klídečkem, a tak mě čekala za odměnu jedna pořádná dovolená - a když už, tak pořádně, ne? A tak jsem se vydala do svého vysněného města, Ria de Janeira!

Letěli jsme brzo ráno, kdy ještě nejezdily vlaky mezi mým městem a letištěm, a tak jsme museli na letišti přespat. No, kdo mě zná tak ví, že já na letišti zásadně nemůžu usnout, takže jsem si dala pěkně bezesnou noc. A navíc tam byla příšerná kosa, a to i na letišti přestupovým, takže sem drkotala zubama jak v Česku v zimě. 


S mexičánským amígem na pívu na letišti - po čtvrt roce točený pííívo 8-)



V Riu jsem se po příletu moc nezdržela, páč sme se španělkou rovnou z letiště chytly bus směr Búzios. Búzios je asi tři hodiny severně od Ria a je to něco jako brazilská Ibiza.

jahůdečková caipirinha <3

 Měly jsme tam nejlepší hotel na světě - přímo na pláži! takže usínání s vlnama pár metrů od nás a snídaně úplně nejlepší, co sem kdy zažila!



(jo a sorry ty fotky mi nevímproč nejdou otočit, takže si trochu namáhejte krční svalstvo, hehe)

Jelikož jsme měly jen jeden den, tak sme se rozhodly užít si projížďku lodí. 3 hodiny, 4 ostrovy, 12 pláží!







moje milovaný nejmilovanější kokosy, seriozně je v Česku hrozně budu potřebovat, jsem závislá:D


k těmhle útesům se váže pár vtipných historek :D zaprvý mě tam při pózování smetla přílivová vlna, která mi vrazila kus mušle do nohy, takže sem málem skončila v nemocnici, protože byla hrozně hluboko a nešla vyndat. Pak sem si spočítala, kolik bych za toho doktora zaplatila a nechala sem to, po třech dnech ta mrcha vyjela sama:D A za durhý sme tam našly dva páry bot, přesně naše velikosti, nikde nikdo, vypadalo to,že je tam někdo nechal po párty.. no tak sme je sbalily, přece je tam nenecháme! No v prdeli sme se viděly, když po půl hodině z druhý strany útesu vylezl průvod svatebčanů v čele s nevěstou..



papu na pláži - kokosíčky s kondenzovaným mlíkem


abyste měli představu o místních plavkách: holky nosí něco, co je většinou zhruba o 15 velikostí menší, než by mělo. A to vím o čem, mluvím, koupila sem si plavky a sehnat k nim vhodně velký spodek byl fakt problém :D a kluci nosí takové ty hnusné klasické uplé krátké plavky, nejvíc modní hit, no já bych blinkala..  

Pak už v Riu: výlet na Džízise

















copacabana - měli sme hostel 5 minut od ní




vlastenecká nikšů:D




moje hennový tetováníčko:)

sraz s Čechama co žijou v Riu, bylo to úžasný po čtvrt roce mluvit česky!

následující fotky - botanická zahrada v srdci Ria













do tohodle jezírka sem si nechtěně hodila svoje sluneční brejličky, pak ke mě přiběhl hlídač a vysvětloval mi, že je nemůžu vylovit, pač tam sou masožravý ryby který by mě pokousaly, tak sem musela najít klacek, odehnat ryby a brejle vylovit. Rudá až na zadku samozřejmě, pač se kolem mě shromáždil dav lidí co na mě vejral:D


výlet do Favely, kde sme se dostali na místní private party hehe, prej že nebezpečný:D




selfie s amígama





párty na pláži


si tak snídám a najednou na mě čumí opice:D



místní trhy

popcorn s kondenzovaným mlíkem!! :D a pívo na molu oceánu a koukání na rybičky:)

socha Briggite Bardot

PEPA TAXI  :D :D :D zabijačka



RÁJ 






moje radost, když sem poprvý viděla copacabanu









cukrová homole




Těch zážitků je z Ria fakt moc, takový město sem nikdy nepoznala a sem do něj naprosto zamilovaná. Fotek mám asi 700, tohle je takový výběr. Asi o tom popovídám, až se vrátím domů:) joa vyšlo nám tam božsky i počasí - 30 plus. Takže mám ted zpátky na jihu depresi, zaprvý to tu nevypadá vubec jak brazílie a zadruhý je tu kurevská zima. Fakt, už sem vytáhla zimní kabát:( Joa taky sem se pěkně sloupala, takže vypadám, jako kdybych měla lepru.

Závěr: nelituju jediný koruny, která na tenhle výlet padla, protože to maximálně stálo za to!!! /řekla nikča a se slzou v oku si ukousla suchýho toustovýho chleba, protože na nic jinýho už nemá/


čaupa!

1 komentář: