pondělí 14. dubna 2014

Rychlý koment aktuálního dění

Tak a jsou to přesně dva měsíce.. mohla bych vám sem napsat, jak se mám.. nebo bych vám tady mohla popsat, jak jsem se málem dobrovolně nechala deportovat kvůli incidentu na imigrační policii.. ale já sem řekla ne! Radši vám povím, jak reagují místní na počasí :D

Jako správná vyvalená evropanka jsem byla dost překvapena, jak bouřlivý jsou místní slejváky a bouřky. Běhala sem si fotit, jak se nám zaplavuje terasa až do pokojů, klepala jsem se ze strachu, že kvůli absenci hromosvodu v našem domě uhořím zaživa, zoufale jsem plakala nad svým výběrem botiček, z nichž ani jedny nebyly schopné tuto smršť přežít. Zoufale si rvu vlasy, neschopna vymyslet, jak se mám dostat do školy. Rozhlížím se kolem sebe ve snaze najít cokoliv, z čehož by šla udělat kánoj. V tomto momentu se mi všichni smáli - ale notak niki, je to přece normální! Super deštíček, nou problem! Noaco že je bouřka, však to je v cajku!

Jenže pak klesla teplota.. Brazilci se zimomřivě choulí do kabátů. Oblékají kozačky. Facebook a jiné sociální sítě jsou plné fotek teploměrů. Fotek zachumlaných místních. Nadávání na to, jak je strašná zima! Spolubydlící z Chile mi zoufale sděluje, že si s sebou nesbalil jediné teplé oblečení, má jen trička a kraťasy. Když se ho ptám proč, odvětí, že si myslel že v Brazílii je přece pořád teplo! I chudáci mexičani mají dost, zoufale ve velkém skupují oblečení a přikrývky.

Toto všechno se děje ve velmi arktické teplotě.. Kleslo to na 21°C!! Proboha! ... no nic, jdu si namazat záda a opalovat se z druhé strany, kraťasy a žabky jsou stále moji nejlepší kamarádi a sluníčko pálí ostošest. :-D


P.S.: abych nebyla úplně zlá, tak musím uznat, že v noci a ráno teplota klesá až k deseti stupňům, což není úplně fajn, jelikož tu neexistuje topení, zdi jsou papírové a fakt to profukuje.. to se pak i já krčím pod dvěma dekama s fakt tlustýma ponožkama od Zuz z Holandska:D

Žádné komentáře:

Okomentovat