pondělí 7. dubna 2014

Somehow actually


Zdárek párek :)
Dlouho sem sem nic nehodila, tak jsem si říkala, že bych to dneska mohla napravit. Už jsem tu skoro dva měsíce, začalo to utíkat :) Moc se toho teď nedělo, to přijde až za týden, ale o tom později. Mám tu sbírku fotek z poslední doby: 



místní velikonoce - takovýhle vajca maj všude po obchodech a vypadaj fakt dobře, třeba plněný Ferrerem.. inu škoda že stojí kolem pětikila že:D


dárkové sušné tresky:D

první test ve škole - pohodička, dokonce nám učitel všem donesl zadara redbully.)

jednu hodinu ve škole jsme strávili s učitelkou na kafíčku - brazilské omnomnom

jak mi spolubydlové udělali radost soudečkem :D

čtvrteční hodiny ve škole - fotografie (což se učím portugalsky:D haha)

ze sobotní párty, Mexičan

natáčení spotu s prarodiči jedné holky tu:)

sobotní párty - u jednoho kamaráda doma, tohle je zhruba půlka lidí, co tam byla.. měl vlastní kapelu se známým zpěvákem, bylo to boží a mimochodem vpravo je vidět bazén, ve kterým sem skončila ten večer PĚTRKRÁT! (díky moc kluci:D)

sledování zápasu fotbalu Mexiko - USA


sobotní tradice vaření jídla - Palestinské tentokrát


staré německé městečko Ivoti - bylo tam fakt moc pěkně :)





nehrajem si na eštéty aneb poprvé sem pila martini ze zavařovačky:D

oni tu maj divné chutě.. narvat hranolky na pizzu fuj:D

místní hambáče - velké jak moje hlava! a jsou schopni je naplnit kuřecíma srdíčkama, ty taky dávaj na pizzu ble:D




Jinak už je ze mě poloviční amazonka - tuhle sem šahala do skříně pro talíř a vyběhl na mě odtud šváb.. tak sem ho jen odstrčila a pokračovala :D stejně si počínám se vším hmyzem, už si na ně zvykám! :D jedinej problém mi udělal nějakej debilní pavouk, kterej mi pokousal nohu - bylo mi řečeno, že "pokud to zčerná, tak seš v hajzlu" - řekněme, že to byla lehce adrenalinová noc, ale přežila sem :D 


Začlo to tu být docela nebezpečné - každý den hrozně moc přepadených lidí tady u nás, i já sem musela utíkat před motorkou, co mě chtěla přepadnout.. ale už je to lepší, kluci nás chodí vyprovázet do školy i ze školy a škola posílila stráže na cestách :-)



co mě čeká: příští týden jsem pozvala sebe a dva kamarády k dalšímu, který žije na hranicích Uruguaye a Argentiny na Velikonoce, takže se podívám aspon na kousíček dalšího místního světa:-) A to všechno jen díky dvěma věcem - mojí proříznuté hubě a sebepozvání se - a taky díky štědré mamince! díkes O:-)


Držte mi, ať mě nepicnou! Pokud jo, žijte v míru :D 





Žádné komentáře:

Okomentovat