středa 12. března 2014

Měsíční amazonka

Aaano, už je tomu tak, je to měsíc, co jsem opustila rodnou hroudu a vydala se do světa.

Kdybych to měla shrnout jedním slovem, tak je to buď "změna", anebo "mazec"... každopádně čtyři měsíce mám ještě před sebou, ale to, že jsem přežila ten první, beru rozhodně za úspěch :D

Dokonce ani nejsem taková lama jako obvykle a stal se mi jen jedinej úraz! (takovej ten pocit, když něco sbíráte ze země a přehlídnete roh postele.. au hlava, otřes mozku, vydřený kolečko na čele, z postele odštípnutý třísky a rozbitej displej na telefonu). ehm O:-)

Dnes jsme měli jako zahraniční studenti schůzku v psychologickém centru. Hráli jsme hrůzné hry, víc se seznamovali - bylo to fajn, až na to, že jsme byli v takové té místnosti se zrcadly, takže kdovíkdo nás poslouchal :D a taky byla sranda to, že paní co nás měla na starosti nemluví anglicky, takže to, co jsem nepochytila mi museli ostatní překládat a taky museli překládat jí :D tak sem jim to pak natřela a představila se v češtině.. no zírali na mě s otevřenou pusou a sklidila sem potlesk! (pro ně je hrozně těžký mluvit česky, jakýkoliv slovo co je učím, je pro ně extrémně těžký dobře vyslovit - jediný, co všem jde, je kurva:D).

Místní zajímavosti:

- hrozně moc lidí tu má takové ty typické staré Beatle auta, brouky, nádherně vymazlený spravený. Ptala jsem se proč - prý jsou tu levné.. hmm třeba si ho též pořídím:D

- v obchodech je zvykem, že buď sama prodavačka, případně další člověk stanovený pouze na tohle, veškerý nákup balí do tašek nebo krabic a odnáší to do auta. Byla jsem z toho trochu rozpačitá, protože jsem nevěděla, jestli jim za to nemám dát nějaké dýško, ale v Br se naštěstí dýška nedávají, uf:D

- brazilky buď vypadají jako že jdou z posilky (i ve škole), nebo jsou naopak vymóděné jaksviňa. Většina z nich nosí fakt vysoké podpatky, což nechápu, protože já mám problém vylézt do kopce do školy i v žabkách. A navíc v tom vedru být naboso v lodičkách.. fujky


Co mě čeká:

- škola
- Velikonoce (české tradice se tu všem moc líbí)
- výlet do Rio de Janeiro
- snad i výlet do Iguacu waterfalls <3

Jak jsem tak počítala, tak pokud mi vyjdou oba výlety, tak poslední dva měsíce nemám, za co jíst, takže pokud byste chtěli, můžu poslat číslo účtu, nebo poskytnout adresu, na které přijímám tekuté i netekuté dary :D :D :D


pusu! nikšůůů


P.S.: už jsem skoro žena z pralesa - zvyklá na hmyz i šváby a život bez wi-fi připojení:D

Žádné komentáře:

Okomentovat