sobota 15. února 2014

První pojmy a dojmy

Tak dneska jsem se už dostala i do centra dění, a jelikož teď ještě hodinku čekám než půjdu poprvý na pivo, jdu vám to naservírovat jak na stříbrným podnose:)


Novo Hamburgo - moje nové působiště. Pojmenované Nový hamburg kvůli německým přistěhovalcům kdysi dávno - dokonce tu ještě lidi semtam mluví trochu německy. Škoda že já už ne hahaha:D. Celkem mladé město, asi 83 let, něco kolem 237 tisíc obyvatel. No a co je hlavní, říká se mu město bot! :D Je to něco jak Zlín - vyrábí se tu hafo bot. Tohle město jsem si vybrala kvůli tomu, že je na rozvinutém jihu a podle brazilských měřítek docela bohaté, je tu i málo kriminality (prý, nechci to zjišťovat na vlastní kůži:).

Na svojí pouti za sháněním redukce na notebook jsem se dnes dostala až do centra, docela mazec, i nějaká nákupní centra proběhla. Dá se tu koupit všechno, u ťamanů i celkem levně a dokonce!! je tu i brazilská napodobenina Primarku muhehe (Renner či nějak tak - rozhodně prubnu později).

O brazilské mentalitě a podobně bude samostatný článek, ještě se jejich myšlením dost prokousávám.. takhle zatím aspon fotky, co jsem dnes ulovila.

nechala jsem se zlákat jménem.. a zhnusit chutí :D ovšem ta houstička vedle to je čiré potěšení, houska se zapečeným parmezánem omnomnom

výhled z ubytování

výhled z ubytování 2

řidiči jsou tu hrozně crazy:D stejně jako chodci, každý si prostě jezdí a běhá kam chce, nějaký přechody vubec, jen sem tam, aby se neřeklo.


moje nová závislost - kokosová voda ze zelených kokosů jen za pajcku a je omnomnom

he:D

v shopping centru jsou restaurace normálně formou bufetů /krom mekáče/ a platí se podle váhy talíře

já to neriskovala (aspoň zatím) a dala sem si hovězí maso, k tomu byly těstoviny s omáčkou, ve který bylo ještě kuřecí maso :D plus k tomu parmezán na posypání. Cena 135 Kč, klasika tady - a mňamka

nikšů a první brazilská káva.. tohle je jejich největší kelímek na kafe s sebou, samozřejmě sem se opařila jak celá, tak sem si spálila celou čuňu:D

obchody s botičkama úúúplně všude - tyhle hodně drahý, dají se sehnat i levně

obchod s kytyčkama pro maminku 

místní ťamíci - ty obchody mají dovnitř asi tak kilometr, něco jak Hatě a dá se v nich sehnat snad úplně všechno

nikšů koukala na hokej:D

Místní busy - hrozně vtipná záležitost!! Za řidičem sedí paní, která vybírá peníze a podle toho pouští turniketem dovnitř :D cena 2,65R po celým městě

A když chcete zastavit, tak normálně zatáhnete za lanko :D ale s velkou pýchou mi říkali, že některé busy už mají i čudlíky na mačkání - smála sem se.. docela dost a nevhodně:D



Až to tu prubnu víc, chystám se na článek o místních potravinách, nakupování, jídlu.. a pak samozřejmě i o škole, se kterou se poprvé seznámím v pondělí.


PIVU ZDAR! N.



Žádné komentáře:

Okomentovat