středa 26. února 2014

Zdárek jak párek a knedlíková princezna

Zdravííím! Mám toho už celkem dost za sebou a jelikož už nevim, co komu píšu nebo říkám, tak to prostě tak nějak shrnu. Většinou to bude jako komenty u fotek:-)

Jinak už mám za sebou první dvě hodiny školy. Zatím je to moc fajn, jelikož jsou hodiny v angličtině tak nás tam je fakt jen pár, ve dvou předmětech dokonce nemusím ani dělat konečnou zkoušku.. na druhou stranu mi zrušili dva předměty co mi slíbili, takže teď sháním náhradu a potom mám mít základy portugalštiny, z čehož se vyklubala portugalština pro Brazilce (rozlišování gramatiky a takový kraviny), takže úplně nevím, co s tím.. zjistím to asi zítra :-/ 

Co se jinak událo? Barbecue, záplavy, potkala sem jedinou druhou místní Evropanku, vařila guláš.. no viz níže :D



churrasco (barbecue).. když odřežou ty špeky tak dobré ale mega slané:D

místní caipirinha drink - dva litry speciálního alkoholu do toho plus tři kila limetek stálo stovku xD

vodka+kokosové mléko+ananas.. mňamka:)

cestou ze školy - takhle lidi čekají na autobus.. vzadu jak všude leží :D to je tu uplně běžné

ze záplav - bylo to v noci tak je prd vidět.. ale už to teklo aj do pokojů, na tý hraně betonu je tak 30-40 cm schod normálně.. joa a neexistují tu hromosvody :D a nevím jestli to je tou vodou, ale dneska sem před svým pokojem potkala 25cm krysu, paráda :D 

vitamínečky :-)


se spolubydlícíma na jednom (dvoudecovém a drahém, takže fakt jednom:D)

nikšů otevírala víno.. a zničila příbor :D no jo, zas nemaj vývrtku!
na to, že o sobě tvrdím, že víno otevřu čímkoliv.. tohle mi fakt dalo zabrat! hodinka práce:D maj to nějak podtlakovaný, musela sem to vydlabat :D ale je moc dobré


červánky s duhou :-)

kouknu ven - azurovo, vedro.. kouknu za půl minuty a tohle

místní oblíbený drink.. je moc dobrý, trochu jak top topic, ale na mě dost sladký


No a teď něco ke knedlíkové princezně. Minulý týden mi nebylo úplně OK, tak jsem se rozhodla si v neděli udělat pořádnej českej guláš! Nakoupila sem maso, sehnala suroviny, gulášek bublal, parááda.. Tak jsem se rozhodla udělat typische tsechische knedlíčky!
Jelikož jsem tu ještě nikde neviděla kvasnice, rozhodla jsem se pro knedlíky hrnkové - prostě šup sem šup tam a nazdar! Jenže..

Plán: smíchám hrubou mouku, vajíčko, mléko, rohlík a sníh do misky, dám do vymáslených hrníčků, uvařím.
Realita: nemám hrubou mouku! nemám rohlík (jen sladej tousťák), nemám šlehač (a vidličkou to fakt nejde:D), a nemám misku!!! Fáze dvě, nemám hrnky, používám malej hrnec, kterej pocákám olejem a dám do velkýho hrnce :DDD no Polhreich by si cvrknul, ale musím říct že výsledek guláše (i když né až tak esteticky), byl eeeňo ňuuuňo a čvachtala sem si jak ďas!




No jinak!
co mě čeká: karneval, řešení školy, škola, realizování výletů, v dubnu Rio.. a tak dále!

Tu na blogu příště nejspíš o nakupování a místních cenách (hmm to bych si měla jít něco koupit, ať to můžu objektivně posoudit!)



Velkou pusu všem:) nikšů! 

Žádné komentáře:

Okomentovat