úterý 18. února 2014

Tak faaajn, hodlám i chodit do školy..

Tak tu máme úterý!

Včera jsem se podívala do své nové školy, měli jsme tam orientační den. Všichni mi nezapomněli zdůraznit, že jsem první Češka v historii, abych na to náhodou nezapomněla.

Na mezinárodním pracují dvě slečny, ta jedna je blondýnka se zelenýma očima (toliko k představám o brazilkách) a obě mě pořád objímaly a pusinkovaly. Prohlédli jsme si celý kampus II - ve městě je ještě jeden hlavní, ale ten nás nezajímá.

Musím dodat, že kvůli mě všichni mluvili anglicky, což bylo hrozně hezký.. snaží se celkově:) Na druhou stranu už se trochu chytám jak v portugalštině, tak ve španělštině, což po čtyřech dnech počítám jak velký úspěch a myslím, že ke konci pobytu budu umět docela dost, doufejme.

Ke škole vede docela brutální kopec.. a je hodně teplo.. tak jsem šla dneska na registraci předmětů a tam mi řekli že sorry že až zítra, juhů díky moc:D tak aspoň pár fotek takhle

učební pomůcka pro sestry - dýchá, kašle, brečí, všechno

neodolalal sem :D 

ve škole jsou i chiropraktici, můžeme normálně přijít na konzultace, je to zadarmo


místní fitko ve škole s krásným výhledem


ve škole je i lékárna, drogerie, kadeřnický salon, divadlo.. všechno možné

dobrá vychytávka v knihovně - panely jsou u sebe, aby ušetřily místo a otáčením těch páček se vysouvají samostatné regály


výhled na město ze školy:)


posílám xichtíka, ať nezapomenete!

relaxační zona ve škole.. a to jsem myslela že na FMK máme hodně fatboyů :D


zahraniční banda - já ta bílá, mexičani a chille :) pořád čekám, že by měli přijet ještě španělé a francouz 



campus a posezení



dnes objevená věc - Guarana a Acaí drink. docela dobré, hodně sladké. Mimochodem, zdravim Ladu, protože Acaí jako zmrzka, co se kdysi vyrábělo v tipě, se tu prodává:D

americký budweiser.. český bohužel nikde:( 


Mymochodem, budu museť vimislet ňeyaké kódování tajtoho blogiisQu, pač si ho negříčci čtouou, přřřekládaj a paq se mňe ptay proč je pomloufám:D 



jakékoliv dotazy a všechno pište pište pište :) pusu N.


1 komentář:

  1. Ooo, dekuji za pozdrav. A samozrejme doufam, ze provedes pruzkum trhu se zmrlinovym sortimentem :-)
    Mimochodem - krasny fotky. V tom fitku by se mi urcite líbilo.

    OdpovědětVymazat